حرفو ول کن ..

خرید بک لینک

اخم هم بهت میاد...

دمت گرم معروفت هم هنوز داری کهههه ...

حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

قالب جدید...

کاشکی عوض کردن زندگی هم به همین راحتی بود

با یه دستکاری کردن کد بخشهایی که نمیخواستیو حذف میکردی و بخش های خودتو اضافه میکردی

آدمایی که میخواستی رو لینک و وارد زندگیت میکردی...

آدمای که نمیخواستی هم ...


برچسبها: قالب وب, زندگی, آدمای خواستنی, تو
حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

آره حکایت آدمای دور و بر منه...تا من میام حرف بزنن میگن مشکل خودتونه حلش کنین..بعد ساعت عا پای صبحت ( ) میشینن و قضاوت میکنن و توهین میکنن ومیبرن و میدوزنومن فقط لبخند میزنم و نگاهشون میکنمحرفای ( ) همیشه راسته و حرفای من همیشه دروغ و چاخان و مرموز بازیاگه ( ) با کسی حرف بزنه عیبی نداره و دلش گرفته و نیاز به صحبت دارهاگه من با کسی حرف بزنم دهنم هرزه و خیانت کارم و...انگار که من دل ندارم آقــــــــا اینی که این تو میزنه دلـــــــــه بهش میگن دل یه زمانی میگیره . یه زمانی تنگ میشه . یه زمانی هم صحبت میخواد . یه زمانی سرریز میکنه و البته...یه زمان نه چندان دورم ... دیگه دلش چیزی نمیخوادنه هم صحبت نه (( زنده موندن))و همه چی تموم میشه اون موقعس که خیلیا میتونن حضورت رو درک کنن البته من معقدم کسی که در زمان حضورت دوست نداشته و باهات مخالف بوده و دهن چاک و بدون قلب میخوندتتبعد از مرگت هم عوضی بازیاشو داره و هیچ تغییری نمیکنه حالا که تک تک همه رفتن من تنها شدم و باید باهاشون کنار بیاممیگذرونیم تا دیگه نگذره الانم چون کسی نبود که حرف بزنم خواستم بنویسم کار خوبی... نمیدونم هست یا نه ولی من اصولا از تغییر خوشم نمیاد همینم که هستم اگر کسی منو میخواد باید با همین اخلاقم بخواد نمیدونم چرا هرکی به من میرسه میخواد عوضم کنه ...اگه واقعا منو به عنوان دوست . عشق . هم اتاقی . هم کلاسی . رفیق و حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

Related image

 

خدایا ...

حداقل بزار با زندگیمون عشق کنیم ...

شاید باورت نشه ولی منم هستم ...

حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

نسل مزخرفی بوده ایم...نسل انتخاب بین بد و بدتر ؛ به ما که رسید رودخانه ها خشکید ، جنگل ها سوخت و ابرها نبارید...دل به هرکس دادیم قبل از ما دل داده بود...نسلی هستیم که نه به پدرمان رفتیم و نه به مادرمان(بلکه به فنا رفتیم)نسلی هستیم که از بیرون تحریم شدیم و از داخل فیلتر؛ هم از دزد میترسیم و هم از پلیس...حیف... نسل دیدن و نداشتن ، خواستن و نتوانستن ، رفتن و نرسیدن...نسل آرزو هایی که تا آخرش بر دل ماند.نسل آهنگ های سوزناک ، نسل طلاق هفتاد درصد ، نسل مجازی از سر بی کسی ، نسل دردودل با هر کسی ، نسل ماندن بر سر بی راهی...نسلی هستیم که ناله های همو فقط لایک میکنیم...نسل خوابیدن با اس ام اس ؛ نسل جمله های تحریف شده ی دکتر شریعتی و کوروش.یادمان باشد وقتی به جهنم رسیدیم؛بگوییم یادش بخیر در آن دنیا هم جهنمی داشتیم..."سگ دو زدیم برای آغاز راهی که قبل از ما هزاران نفر به آخر خطش رسیده بودند...!!"تنها نسلی هستیم که هرگز نخواهیم گفت جوانی کجایی که یادت بخیر...#من_یک_دهه_هشتادی_ام#من_یک_دهه_هفتادی_ام برچسبها: نسل به این مزخرفی, لعنت به این دهه های مزخرف حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

  انقدر غمام زیاده اشکام نمیشه جاری..دیگه نی حد و مرزی بین مرگ و زندگی...همش لم دادم رو کاناپها خستگیدارم دیوونه میشماز افسردگینمیدونم...یعنی چی زندگی...   حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

 خداحافـظ تو با این که هنوزم می میرم براتخداحافظ تو می سوزوندم آتیش خاطراتخداحافـظ تو تا قلبم به تنهایی عادت کنهتا اشکم به چشمام خیانت کنه...P.R  حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

.به گمانم هرکس در زندگیش باید یک نفر را داشته باشدجنسیتش مهم نیست …یک دوست ...یک رفیق …یک همدمیک نفر که تو را بهتر از خودت بشناسد و حالت را بفهمدیک نفر که بتوانی تلفن را برداری بگویی حالم بد استو او بدون هیچ سوالی کار و زندگیش را تعطیل کند تا به تو برسد…آخر خوشبختیست یک نفر در زندگیت باشد…برچسبها: دلم یک رفیق میخواهد, دلتنگی, تنهایی حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

Image result for u202bکافه ها رو پی تو میگردم صندلی به صندلی میز به میزu202c

کوچه ها هوای بارون دارن پنجره پر شده از مرگ درخت
تو یه روزی یاد من میفتی هم نفس با آخرین برگ درخت

کافه ها رو پی تو میگردم صندلی به صندلی میز به میز
تو توو پاییز رسیدی باید تو رو پس بگیرمت از پاییز


حرفو ول کن .....

ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

صفحه بندی