اخم هم بهت میاد...
دمت گرم معروفت هم هنوز داری کهههه ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
کاشکی عوض کردن زندگی هم به همین راحتی بود
با یه دستکاری کردن کد بخشهایی که نمیخواستیو حذف میکردی و بخش های خودتو اضافه میکردی
آدمایی که میخواستی رو لینک و وارد زندگیت میکردی...
آدمای که نمیخواستی هم ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
آره حکایت آدمای دور و بر منه...تا من میام حرف بزنن میگن مشکل خودتونه حلش کنین..بعد ساعت عا پای صبحت ( ) میشینن و قضاوت میکنن و توهین میکنن ومیبرن و میدوزنومن فقط لبخند میزنم و نگاهشون میکنمحرفای ( ) همیشه راسته و حرفای من همیشه دروغ و چاخان و مرموز بازیاگه ( ) با کسی حرف بزنه عیبی نداره و دلش گرفته و نیاز به صحبت دارهاگه من با کسی حرف بزنم دهنم هرزه و خیانت کارم و...انگار که من دل ندارم آقــــــــا اینی که این تو میزنه دلـــــــــه بهش میگن دل یه زمانی میگیره . یه زمانی تنگ میشه . یه زمانی هم صحبت میخواد . یه زمانی سرریز میکنه و البته...یه زمان نه چندان دورم ... دیگه دلش چیزی نمیخوادنه هم صحبت نه (( زنده موندن))و همه چی تموم میشه اون موقعس که خیلیا میتونن حضورت رو درک کنن البته من معقدم کسی که در زمان حضورت دوست نداشته و باهات مخالف بوده و دهن چاک و بدون قلب میخوندتتبعد از مرگت هم عوضی بازیاشو داره و هیچ تغییری نمیکنه حالا که تک تک همه رفتن من تنها شدم و باید باهاشون کنار بیاممیگذرونیم تا دیگه نگذره الانم چون کسی نبود که حرف بزنم خواستم بنویسم کار خوبی... نمیدونم هست یا نه ولی من اصولا از تغییر خوشم نمیاد همینم که هستم اگر کسی منو میخواد باید با همین اخلاقم بخواد نمیدونم چرا هرکی به من میرسه میخواد عوضم کنه ...اگه واقعا منو به عنوان دوست . عشق . هم اتاقی . هم کلاسی . رفیق و حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30


خدایا ...
حداقل بزار با زندگیمون عشق کنیم ...
شاید باورت نشه ولی منم هستم ...
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
انقدر غمام زیاده اشکام نمیشه جاری..دیگه نی حد و مرزی بین مرگ و زندگی...همش لم دادم رو کاناپها خستگیدارم دیوونه میشماز افسردگینمیدونم...یعنی چی زندگی... حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
خداحافـظ تو با این که هنوزم می میرم براتخداحافظ تو می سوزوندم آتیش خاطراتخداحافـظ تو تا قلبم به تنهایی عادت کنهتا اشکم به چشمام خیانت کنه...P.R حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30
.به گمانم هرکس در زندگیش باید یک نفر را داشته باشدجنسیتش مهم نیست …یک دوست ...یک رفیق …یک همدمیک نفر که تو را بهتر از خودت بشناسد و حالت را بفهمدیک نفر که بتوانی تلفن را برداری بگویی حالم بد استو او بدون هیچ سوالی کار و زندگیش را تعطیل کند تا به تو برسد…آخر خوشبختیست یک نفر در زندگیت باشد…برچسبها: دلم یک رفیق میخواهد, دلتنگی, تنهایی حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

کوچه ها هوای بارون دارن پنجره پر شده از مرگ درخت
تو یه روزی یاد من میفتی هم نفس با آخرین برگ درخت
کافه ها رو پی تو میگردم صندلی به صندلی میز به میز
تو توو پاییز رسیدی باید تو رو پس بگیرمت از پاییز
ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30